zondag 15 september 2013

Patroon stola / omslagdoek

Weer een slapeloze nacht zoals geregeld. Dan maar wat rommelen in mijn patronen ... Wat sorteren, inscannen, ... Heb hierdoor mijn lievelingspatroon teruggevonden van een gehaakte stola die ik qua motief enorm mooi vind. Ik denk met de juiste keuze van wol dit een prachtige creatie moet zijn. Naargelang de gebruikte wol een stola voor elke dag of voor op speciale gelegenheden te dragen. Wil deze graag met jullie delen. De oorsprong van dit haakdiagram is mij helaas totaal onbekend. Wie kent trouwens dit haakmotief ( naam? ).




3 opmerkingen:

  1. Ik ben erg blij met dit patroontje, ben er al een tijd naar op zoek. Had het wel in het engels maar ik gebruik liever een telpatroon. Het wordt meestal omschreven als een ananaspatroon, er is ook een ananassteek maar dat is anders. . Ik ga vanavond gelijk beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan. Jammer dat ik uw blog niet kan bezoeken. Grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Tiem Flies!

De laatste weken ontzettend druk gehad  maar heb toch mijn allerlaatste wintertruitje nog afgewerkt  Een eenvoudig modelletje ( geen patroon...